Известие

Collapse
No announcement yet.

Огромен проблем при влажно време...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    То каквато и кола втора рака да караш се мизерии ще прави !
    Тей кат се почне еди ква си марка били смотани щот много се чупели ем то кола на 15 година как да не се чупи !?
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #17
      Еееейййй, направо не е истина това чудо!
      Изчистени са каналите за оттичане на водата. Този път не личи да има вода там, където се стичаше досега. И пак не пали! То хубаво че имам паметник на културата, ама пък не мога да чакам сухо време, за да си го карам...
      Когато си тъп, обикновено е за цял живот...
      _________________________________________________
      Alfa Romeo 33 1.5 IE`1991 - Трента тре
      Suzuki Alto 1.0 GL`1998 - Тамагочко

      Comment


      • #18
        Кога имаш РД,ще организирам форума да ти купим един брезент....да си я завиваш....
        Сори не се стърпях
        Ебати,тури си найлони на възловите токови места,направо не е истина
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #19
          Това за брезента е идейно, ама рождения ми ден е края на декември, за тогава и печка ще трябва да ми вземете
          Аз знам един начин да я запаля тази кола, независимо от метеорологичните условия... с туба бензин... опасявам се обаче, че ще го направя само веднъж
          Когато си тъп, обикновено е за цял живот...
          _________________________________________________
          Alfa Romeo 33 1.5 IE`1991 - Трента тре
          Suzuki Alto 1.0 GL`1998 - Тамагочко

          Comment


          • #20
            Сваляш и почистваш инжекторите , смени и затегни хубаво свещите , смени и кабелите и въздушният филтър ! Ще запали 100 % ко ще и буря да е навън !
            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

            Comment


            • #21
              Ка стаа са,ще даваш размери за брезента или да меря по мойта....
              Виж са гледай да си оправиш проблема на сухо,а не да чакаш......аз исках влак да ми направи,той гара ми построй.....Взимаш туба с вода и поливаш докато не цъфне някъде.....
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
              Alfa Romeo 33

              Comment


              • #22
                Колеги,имах същия проблем първата зима,когато си купих 33-ката ако не запалех от първият път(при много влажно студено време,дъжд,снеговалеж,мъгла) без газ,както пише на предното стъкло,то вече никога не можеше да запали,в този случай трябваше да се извадят свещите да се изчистят ,подсушат и след поставянето им запалваше от раз,но всеки знае как се вадят свещи на Alfa trenta tre, ,и това продължи докато не сменя свещите 2 пъти,първият път ми пробутаха едни фалшиви GOLDEN LODGE от сервиза (около 1.30 часа им отне смяната,а аз се бях специализирал за около 15 минути)между другото знаете ли как ги преценявам "майсторите"от първи взгляд,особено такива с тежка стъпка и мъдър поглед,,,когато се опитват да отворят капака от предната страна и "а то ут тъз стрънъ ли беши уа" и цялата им репутация отива на кино,особено ако има и други клиенти и зяпачи,та малко се отплеснах,но вторият път си поръчах собственоръчно едни DENSO по препоръка на вещи лица от форума и засега вече 2 години нямам грижи с паленето ,но си подавам и малко газчица при палене просто чуквам газта,и забелязах че въртя по малко стартера,та това е моята история,ако имате въпроси питайте,тук сме малко или много"патили" в добрият смисъл разбира се.
                alfa romeo33 1,7 16v 137hp 90

                Comment


                • #23
                  Анатоли,свещите Лоджи са си съвсем наред.С три комплекта съм минал над 200 000 км и винаги съм ги сменявал в напълно изправно състояние.Проблема е,че твоята е със система Бош,а моята с Магнет Марели.Нямат нищо общо,като филосоия и изпълнение.Бошовата е по сложна и от там по уязвима и склонна към простотии.За това,как я палиш-браво!Хубаво е да споделяме опит и форума е за това.Ако ти прави тоя номер с газта имаш разминаване с дебитомера и клапата.Почовъркай там някъде.Язно е,че имаш много богата смес.От там ти зацапват и свещите.Те тия простотии си ги правят редовно.Хайде да се иснасяме за
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    от фалшивия лодж е. една камара хора са се оплакали. с денсото пали с едно бутване на ключа, ама ще видим кога ще му пуснат и фалшификати и на него. бошовските свещи са доста посредствена работа иначе аз ще взема да пробвам и едни ngk bp6e.
                    като се замисля , има значение и колко качествени са лулите на кабелите и дали разстоянието м/у електродите на свещите е точно нагласено.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      от фалшивия лодж е. една камара хора са се оплакали. с денсото пали с едно бутване на ключа, ама ще видим кога ще му пуснат и фалшификати и на него. бошовските свещи са доста посредствена работа иначе аз ще взема да пробвам и едни ngk bp6e.
                      като се замисля , има значение и колко качествени са лулите на кабелите и дали разстоянието м/у електродите на свещите е точно нагласено.
                      За Денсо не знам.Никога не съм слагал такива,но с НЖК сме пробвали и резултата беше ужасен.Направо се сцепиха изолаторите.Съмнявам се свещите да бяха менте.В тия краища още не бяха научени на такива работи и въпреки това , гръмнаха за два дена.Надраха и цилиндрите.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Проблема с влагата оправи ли се божански ? Иде зима
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • #27
                          здавей колега!И аз имах същия проблем на старата 33-ка.Установих че при силен дъжд ми се пълнят леглата на свещите с вода и докъто не ги подсуша няма палене
                          вече без Алфа,но да видим до кога!

                          Comment


                          • #28
                            Да споделям мнението на колегата за леглата на свещите.Точно там се събира Н2О и си чао до следващия топъл ден.Другата вероятна причина за трудното палене е спукана дистрибуторна капачка.И тва е вариант.За мен единствено метода проба-грешка помага при този проблем.Сменяш-пробваш само така!
                            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                            Comment


                            • #29
                              Стига с простотиите,ами да почваме да събираме пари за топъл гараж зима иде!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Здравейте, преди малко ми се случи нещо непонятно за мен .Карах колата си спрях за 10 мин и след това като се опитах да я запаля, не искаше. Свети индикатора за имобилайзера и този на акумулатора.Ще се радвам, ако някой има представа на какво се дължи това и какво трябва да направя за да подкарам алфичката ми help благодаря предварително!
                                VIC ART EAST, Alfa 146 1,6 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X